HTML

Wednesday, April 27, 2016

APA SALAH MENCUBA DARIPADA MENDERITA...

Selepas makan botol pertama herba Tasly saya dah rasa perbezaannya.
Baru makan botol pertama saya dah rasa perbezaannya


Sakit Dada tanpa diduga


Sebelum berjumpa herba Tasly, saya pernah kena strok pada tahun 2006. Namun derita saya tidak berpanjangan sehingga tarikh keramat ini. Saya tidak akan lupa tarikh 1.5.2011 ketika makan tengahari di luar, selepas minum air sejuk, tiba-tiba saya terasa sesak nafas & sakit dada. Saya tak kisah kerana saya sangka mungkin selepas berehat akan baik. 

Sampai saja di rumah ingat nak rehat lalu saya pun baring. Baru baring sekejap masih rasa tak selesa di dada, badan pun basah peluh tapi tidak rasa panas badan. Isteri saya pun kata baik pergi hospital lalu saya pun minta anak hantar. 

Sebaik tiba di hospital...


Kebetulan hospital pun tak jauh dari rumah. Sampai sana, saya terus disorong pakai kerusi roda ke zon kuning, periksa ECG, keadaan masih tak elok lalu pergi pulak zon merah, pasang drip tapi masih lagi sakit dada. Lepas tu diberi suntikan 2mg morphine baru lega sedikit. Keluarga saya turut bersedia untuk apa saja kemungkinan. 

(ARTIKEL BERKAITAN : APA ITU PROSES ECG?)

Saya dimasukkan ke ICU untuk 1 mlm, keesokannya ditukar ke wad biasa 5 mlm. Sebulan selepas itu, saya buat angiogram di Pusat Jantung Kuching. Dimasukkan 1 stent disebakan 1 saluran dah sumbat & bayar RM3,500 dan terus makan ubat hospital.


(ARTIKEL BERKAITAN : MEMAHAMI KAEDAH ANGIOGRAM)


Ternampak iklan Tasly


Herba jantung Tasly terbaik


Ternampak Iklan Tasly & Puan Siti


Pada musim krismas tahun lepas (2015) saya & isteri menziarahi rumah kawan. Dlm mereka berbual kawannya syorkan aprikot untuk menurun kolestrol. Saya pun mencari di pasaran tempatan tapi x jumpa lalu saya cuba cari di internet dan ketika mencari itu saya ternampak iklan TASLY dgn gambar Pn. Siti sekali. Saya pun buka laman itu & terus baca testimoni. Saya pun berminat nak cuba. Mula2 isteri x galakkan, beliau bimbang mungkin palsu. Saya kata, apa salah mencuba daripada menderita.

Saya terus hubungi puan Siti lalu dinasihatkan mengambil Tasly Danshen Plus & Tasly Dong Chong Coa. Selepas makan botol pertama saya dah rasa perbezaannya. Belum habis dah ada kesannya. Dulu bila naik tiga anak tangga dah rasa x selesa di dada tapi kini saya rasa happy kesihatan saya semakin baik. 

Akhirnya setelah beberapa bulan mencuba, puan Siti galakkan saya menjadi Agen Tasly di Sibu untuk bantu orang lain juga. Saya pun terus setuju kerana saya juga nk bantu orang lain menikmati hidup sihat. 

Nasihat saya APA SALAH MENCUBA DARIPADA MENDERITA - James, Agen Tasly Sibu





Tasly danshen plus & dong chong coa Tasly
Tasly Danshen Plus & Tasly Dong Chong Coa.



Anda mungkin meminati artikel ini.







No comments: