HTML

Friday, November 13, 2015

Syukur Alhamdulilah, Mak Tak Perlu Bypass!



mak tak perlu bypass
Mak rasa dada macam penuh dan susah nafas dan
kadangkala mak rasa macam tak puas bila bernafas

Doktor pakar IJN sahkan emak ada 3 Block!

Ada seorang customer dari Kuantan menghubungi saya baru2 ni dan mengucapkan terima kasih dengan linangan air mata. Tangisan suaranya yang teresak2 sangat jelas kedengaran. Memang saya tak pernah berjumpa, kami hanya berkenal mesra di whatsapp sahaja. 


mak tak jadi bypass


Dia mengucapkan terima kasih kerana memperkenalkan herba Tasly ni kepadanya melalui laman web. Begitu ceria dia khabarkan berita gembira, katanya doktor pakar IJN sahkan emaknya tak perlu buat bypass!.  

Customer ni memang tiap bulan beli herba ni untuk emak tersayang sejak Januari 2015. Berusia 63 tahun, emaknya disahkan oleh pakar IJN ada 3 BLOCK dan perlu menjalani operasi Bypass. Ketika itu saya syorkan mengambil Tasly Danshen Plus & Tasly Dong Chong Coa ni secara teratur. Semenjak awal tahun dia tidak pernah putus repeat order.



Simptom Awal Sakit Jantung

“Tahun lepas, mak mula rasa tak selesa didada. Mak rasa dada macam penuh dan susah nafas dan kadangkala mak rasa macam tak puas bila bernafas,” katanya membuka cerita simptom awal ibu tersayang sebelum disahkan mengalami masalah jantung.

“Mak ingat salah urat, just urut dan makan pain killer. Tapi pertengahan bulan Jun 2014, dada mak mencucuk2 dan rasa sakit yang teramat sangat. Terus kami bawa ke IJN dan mak kena admitted kat wad kecemasan hari tu juga.”

Cemas dengan situasi yang berlaku, ujian saringan dibuat namun kata doktor macam tak ada apa2. Doktor nak rujuk kes mak ke pakar pula, jadi minggu berikutnya temujanji dibuat dengan doktor pakar. Masa ujian tu doktor pakar mengesahkan 3 saluran darah mak tersumbat dgn peratus sumbatan :- 

1) Saluran Pertama sah 100% 
2) Saluran Kedua 70%
3) Saluran Ketiga 30%

Perlukah Bypass?

“Masa tu juga mak diarahkan buat operation "bypass" sebab banyak saluran yang tersumbat. Saya sekeluarga memang terkejut tiba-tiba jer mak nak kena operate, jadi memang kami tak setuju dan mak pun tak nak!. Saya risau sebab usia mak 63 dan mak pun kencing manis tinggi. Memang risiko!.”

Jadi kami bincang dengan doktor, mak dibenarkan discharged dan dibekalkan dengan ubat-ubatan. Kami nak ikhtiar cara lain dulu.

Masa tu saya mula google kebaikan dan keburukan bypass untuk  pesakit berusia macam mak, apatalah lagi yang ada kencing manis. Saya tak confident bila tahu komplikasi bypass untuk mak, jadi terus saya cari herba rawatan tradisional untuk jantung dan jumpa web Tasly ni. 

Untuk kepastian, saya masuk forum dan baca komen2 pengguna serta ribuan testimoni yang berjaya. Saya jadi lebih yakin dan rasa tak salah bagi mak cuba herba Tasly ni.


Herba TASLY Penawar Jantung Untuk Mak


herba jantung-tasly danshen plus-rawat bypass
MAKCIK PATIMAH HJ IBRAHIM
63 TAHUN


Alhamdulilah kak, selepas 8 bulan mak makan herba Tasly Danshen Plus & Tasly Dong Chong Coa ni secara teratur, pada bulan Ogos 2015 saya terima berita gembira. Kata doktor 3 salur darah mak dah mula buka!. Doktor IJN sahkan mak tak perlu buat bypass!,” katanya dalam getar menahan sebak, nada suara yang dapat saya rasakan betapa dalamnya kasih si anak kepada ibunya.

"Saya amat bersyukur kak, dengan izin Allah kini keadaan mak sudah berubah berkat makan herba ni," katanya lagi.

“Bagi setiap penyakit ada ubatnya. Apabila betul ubatnya, maka sembuhlah dengan izin Allah.”


Nasihat saya cubalah herba TASLY sebagai alternatif pencegahan dan rawatan jantung. Terdapat banyak kajian dan testimoni yang membuktikan keberkesanan herba ni. Tak rugi untuk mencuba!.


* Saya sendiri amat bersyukur kepada ALLAH kerana di pertemukan dengan herba yang telah membawa saya untuk memberi kegembiraan kepada keluarga makcik Patimah. Terima kasih kerana mengizinkan saya berkongsi testimoni ini agar dapat memberi inspirasi dan harapan bagi membantu mereka yang lain - Admin


 Jika ada pertanyaan, jangan segan2 boleh terus call / whatsapp ☏☏☏ 019-2266478 atau 012-3586478 



No comments: