HTML

Friday, November 6, 2015

Teena dari "XXL" Ke "M" dalam 3 Bulan!


Dulu saiz 52 dalam 1 bulan saiz 42 selepas mengambil herba Tasly
Sebelum 80 kg



Tasly Easy Slim (XXL ke M) !!!


Ini kisah benar kawan saya Teena.


Bagaimana beliau transform dari obes kepada slim dengan Tasly Easy Slim secara sihat & selamat. 



"Saya menetap di Melaka yang dikenali sebagai syurga makanan. Jadi sebagai usahanita di Melaka saya kerap entertain client makan diluar menyebabkan lemak dalam badan bertambah2 tanpa disedari!"



"Saya dan cuba macam2 cara untuk turunkan berat badan dengan harapan exercise bolehlah kuruskan badan, tetapi nak habiskan lima jam seminggu exercise, memang tak daya".



"Pernah juga berdiet, namun bila habis diet, saya makan lebih banyak daripada sebelumnya".



"Pernah juga mencuba produk lansingkan badan, daripada teh kurus hingga kepada krim bakar lemak namun hasilnya tak jugak menjadi!"


"Saya temui jalan buntu dan rasanya tiada harapan untuk kurus lagi".

"Sehinggalah pada suatu hari saya bertemu dengan produk ajaib Tasly Easy Slim"



Lihat gambar2 saya 10 tahun dulu....masa tu berat lebih 80 kg Gemuk dan Tidak Menarik!





DULU JALAN SIKIT PUN PENAT




Selepas saya ambil tiga produk ni:-





Ini hasilnya lepas 3 Bulan!


WOW!   Berat Saya Turun 21 Kg cara sihat!





Kurus dalam 3 bulan dengan Tasly herba




Kurus dalam 3 bulan dengan Tasly herba




  • Saya boleh makan asam pedas dan tidak perlu berlapar macam dulu...
  • Saya juga boleh makan malam tapi tetap maintain slim!

Konsep Tasly Easy Slim ni amat mudah dan logik di akal. 

[] "Senaman Yang Betul"
[]  "Diet Yang Betul"
[]  "Supplement Yang Betul"


Bila ketiga-tiga ni betul, maka ia akan menyerang semua lemak-lemak yang degil dari udara, darat dan laut.





Teknik yang digunakan dalam sistem "Tasly Easy Slim" adalah



1. Dengan mengurangkan pengambilan kalori tanpa mengurangkan pengambilan protien



3. Mengurangkan komposisi lemak



4. Meningkatkan kadar metabolisma yang sihat



5. Supplement yang nak makan pun tak lah banyak sangat dan senang di bawa kemana-mana. Tak payah nak berangkut macam tin susu baby kalau nak balik kampung.



Antara kebaikannya saya dapat lihat melalui kulit. Kulit saya kekal sihat dan tetap tegang sama seperti sebelumnya. Sekejap sahaja saya amalkan...hanya 3 bulan rasa macam magik sahaja daripada 80 kg kepada 59 kg sekarang!.



Saya juga mengambil Tasly Danshen Plus yang memang amat power!





Dan inilah hasilnya sekarang



 Disember 2013   –  80 kg

Mac 2014           –  59 kg

❤ Turun 21 KG  

❤ Baju Saiz 'XXL″ turun Saiz "M″ 



Apa yang best bila kurus ni, baju jadi longgar, badan lebih ringan. Baju saiz M dah boleh pakai dan seluar saiz 30″ dah makin longgar.



Bila dah kurus dan fit, jalan pun lagi pantas. Dulu nak habiskan 1km jogging amatlah susah. Kini saya dapat lari lebih daripada 5km. Dan disebabkan itu saya pun boleh la makan lebih. Best ke best?




Program diet kurus Tasly EASY Slim amat mudah!. 




Alhamdulillah, berat saya masih maintain. Tapi penting yer banyakkan minum air mineral dan kurangkan minuman bikarbonat (coke, pepsi dan seangkatan dengan nya)



"Berikan diri anda ruang, masa dan usah cepat berputus asa. Anda pasti boleh!".





WAJAH TERKINI TEENA DALAM MINGGUAN WANITA NOV 2015

Nak kurus dan cantik macam kawan saya Teena?

 ☏☏☏  019-2266478


ID agen Tasly : 60-083496






No comments: